HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Jan.24.

2012.01.25. 19:48 St.B.50

Van olyan rendező akit nagy színészek tesznek naggyá,és van aki kis színészeket emel magasba.Nagy a különbség. Az igazi jó színházban csak az előadás a fontos.A színész csak szolgálója lehet annak. Volt részem ilyen előadásokban is közreműködni.Csodálatos a taps minősége ami ilyen előadás után felhangzik.Sajnos már régen várok ilyen csodára,ami megadatott egy-egy Arvisura,Andaxínház vagy Artus előadás után.Egyébként hazudok mert a "Gyenge Vagyok" előadás után ebből valami felsejlik néha.Más:  Szóval nevezzük depressziónak.Volt, és most tényleg úgy tűnik,hogy csak volt az életemnek egy olyan szakasza amikor,a legkevesebb pia,akár egy sör is,itthon tartott minden bulitól,nem mentem el sehova ami nem volt kötelező,még fontos eseményekre sem. Sok embert megbánthattam ezzel,bár lehet,hogy nem is vették észre,hogy távol maradok.Na ennyit erről...Azért ma a délelőtti mese próba után este volt egy Doktor Úr előadásom is..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr333781641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása