HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Jan. 09.

2012.01.09. 19:17 St.B.50

Tegnap jöttem haza 5 napos böjti táborból,jó volt,van,lesz...74.7 kg-mal mentem.70.6-tal jöttem,4 kg mínusz.    Erre az évre a Türelem kártyát húztam. azóta többször kaptam magam azon,hogy feszült és türelmetlen vagyok,de már a felismeréstől is vidáman távozott az érzés.A Lottózóban megnézettem nyertem-e valamit a múlthéten,kenó,5-ös,6-os lottó,skandináv,puttó.Most sem nyertem,de nem vettem új szelvényeket,és vidáman dobtam ki a kukába az alap szelvényeket,ez évi kb 70 ezer megtakarítás,bár abban a pillanatban nem gondoltam erre.Az OTP fiókban láttam,hogy a földön van az ügyfeleknek szánt toll,éppen egy új ügyfél ült le,láttam,hogy észreveszi a tollat,de leszarta,30-as férfi.Figyelmeztettem,hogy leesett a tolla,felvette.    A járdáról láttam,hogy a villamos megállóban(Wesselényi u. Oktogon felé)egy idős hölgy kiejt a zsebéből valamit,egy fiatal fiú észre vette és zsebre vágta,átmentem a megállóhoz és szóltam neki,hogy amit felvett az a nénié,odaadta azzal,hogy vigyem a néni után és adjam vissza neki,oda vittem,úgy 6-7 ezer forint lehetett.  Az Akácfa utcában nem rég megnyílt Gartem-ből láttam,hogy egy munkás egy talicskányi üres üveget tol ki,és dob egy sittes konténerbe.Bementem és megkérdeztem a pultos csajszit,hogy nem gondolkodnak-e szelektív hulladékgyűjtésben,kicsit pikírten mondta,hogy még nem jött át valami másik helyről a szelektív kuka,akkor megnyugodtam,mondtam.Egyébként 3-órakor keltem,5-órát egyfolytában aludtam,(ez nagy dolog,mert a böjt alatt nem tudtam 1-2 óránál többet aludni)majd egy órát angoloztam,aztán elolvastam egy fejezetet Ambrus András :A mindenható markában című önéletrajzi regényéből(2 éve elkezdtem,de valahogy..).Ma már volt székletem,és délután behangoltam a gitáromat is,E-dúr,E-moll.A-moll. Most inni fogok egy pohár Tokajit,és rá is fogok gyújtani. Ja,ma felhívott B.L.,hogy volna-e kedvem,és időm egy előadásban szerepelni.Mondtam,hogy Budaörsön kezdek 17.-én egy új darabot,és,és hogy bemutató tervezett időpontjában Budaörsön játszom,de mondta,hogy még vissza hív.......

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr913532258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bubulina 2012.01.10. 09:41:32

Csak így tovább!
Cserébe légyszi, te meg olvasgasd a lányom blogját! :) Felnőtt!
smile-nereide.blogspot.com/

*i 2012.01.10. 10:57:37

Bélám!
Kezdesz szentéletű lenni, hol maradt a csibészes, kissé flegma, de hallatlan kedves éned? Az, hogy blogot kezdtél, tök jó, de szépen kérlek maradj meg a régi, szeretetreméltó, kicsit széltolónak! Segíteni, felelősen viselkedni nagyon jó, ezt nem vitatom, bátran előre, de őrizd meg a léhaságot is, mert azt olyan elbűvölően tudod csinálni! Csókollak! Írj sokat!

pályaudvarrendező 2012.01.11. 18:54:54

Csillagínek: az én megfigyeléseim szerint a két Leffe mindenképpen utat nyit a széltoláshoz.

Béla, szerintem a blog a te új műfajod! A közvetlenség, kitárulkozás, szégyentelen/gátlástalan önvállalás pályája.

Kérdés: használhatjuk-e a bejegyzéseidet az előadásainkban?

St.B.50 2012.01.11. 22:47:57

@pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska vacsi.
süti beállítások módosítása