HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Jan. 11.

2012.01.11. 23:44 St.B.50

A pia jótékony hatása:ma végre 9 órát aludtam,és ígérem többet nem hozom szóba az alvási szokásaimat.  Ma a Gyenge Vagyok c.előadásom volt a Fészek Színházban,ez egy pici színház az Orczy úton,36-an férnek be,fészkelhetik be magukat.Izgatottan vártam az előadást így a böjt után.Tavaly januárban mutattuk be,és ma volt a 12. előadás.Ez a darab Cziczó Attila írása,ő is rendezte,nagyon alkalmas az elmélyülésre,belemenésre.Egy három szereplős családi dráma,finom humorral,iróniával és tele feszültséggel.Egy ilyen előadásban a színésznek egy,de a legfontosabb dolga az,hogy minél hitelesebben létezzen a színpadon,ami ebben az esetben nincs is elválasztva a nézőktől.A böjt alatt is és az előadásban is az a fontos,hogy minél mélyebbre áss önmagadba,hogy magadat is meglepd egy egy soha ki nem mondott őszinte, igaz gondolattal,mondattal. A színházban az a nehéz,hogy a próbákon az előadás ritmusához is igazodva beállított,ezerszer elmondott szöveget próbálsz úgy elmondani,mintha az most ebben a pillanatban jött volna a mélyből a felszínre,és ha az előadás alkalmas erre,mindennap egyre mélyebbről és mélyebbről kell ennek megtörténnie.Úgy,hogy a hosszabb utat ugyan annyi idő alatt kell a gondolatnak megtennie.Ez az előadás egyébként is folyamatosan fejlődik,és ez ma sem volt másként.     Csak egy érdekesség ami látszólag ellentmond az előbbieknek,Andai Kati (itt jegyzem meg,Miklós Zsófia a harmadik szereplő) aki az Anyámat játssza az előadás vége felé lekever egy pofont nekem.Mindig biztattam,hogy bátran ami belefér,azóta már a szövegösszemondásoknál néhány mondattal a pofon előtt,és most,hogy erről írok elkezd zsibbadni az arcom...Most,miközben ezt írom,jut el a tudatomig,hogy az előadásban egyáltalán nem éreztem zsibbadást,másként is adtam fel a labdát mint szoktam,és meglepett a pofon.Hú ez egy szép és izgalmas felismerés.  Az előadást még játszani fogjuk,remélhetően sokáig,legközelebb:19.-én ,aztán febr. 14.-én Mindenkit várunk Szeretettel.   Ja a kaja,finom lett,de legközelebb nem hagyom rajta a fóliát,ezt a kaját csak sütni szabad,nem kell párolni,a szalonna nem szereti.Mára ennyi,ha holnap nem történik valami rendkívüli,mesélek a táborról is.......

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr393538321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cziczó Attila · http://www.cziczo.hu 2012.01.12. 08:27:04

pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!)
süti beállítások módosítása