HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Febr.16.

2012.02.16. 21:24 St.B.50

Ma a délelőtti mesepróba előtt kaptam a titkárságtól egy szöveg könyvet.Hétfőn olvasó próba,Tamási Áron  Énekes Madár című drámájából.(hurrá) Lukács szerepe Szakács Tibivel lekettőzve,hogy ez mit jelent,hétfőn kiderül.   Aztán délután gyúrtuk az Orfeum második részét. Egyik szünetben szóba került,hogy én a kölcsönös tisztelet és elfogadás elve szerint tudok csak létezni munkakapcsolatban. Természetesen tudva a helyemet,hogy ki mekkora részt vállal a feladatból.Alárendeltségből behódolni sohasem tudtam. Mestert a tanítvány választ magának!!!!!!!És soha sem fordítva!!!!!Ezzel már kisiskolás koromban is bajok voltak,amikor partnernek tekintettem az osztályfőnökömet.Képtelen vagyok seggeket nyalni,és ezen nem is tervezek változtatni. De ma már többször kell befognom a számat.Nem könnyű 50 évesen(jó mingyá) 25 év igen sokrétű színházi tevékenységgel,tapasztalattal és tudással a hátam mögött.(és ez most,nem akart nagyképű lenni,bár az öcsém így fogja lereagálni)Szóval nehéz,mert ránézésre tényleg nem vagyok sem színész,sem mingyá 50.......Ma oda jött hozzám Habóczki Máté,színész növendék(21 éves),a mesében játszunk együtt.hogy tényleg 50 éves leszek idén,és,hogy bocs,hogy letegezett.Emlékeztettem,hogy én ajánlottam fel.Közben büszke voltam,hogy eddig nem tűnt fel a korom...Valószínűleg attól is,hogy általában elsők között jövök a próbákra,és a díszlet beállítása sem okoz problémát  nekem...Tényleg szeretem csinálni amit csinálunk...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr634120447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása