HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Febr.28.

2012.02.29. 00:29 St.B.50

Mese próba reggel.Jót ripacskodtam,jól esett.A szerepem, és Urbán Gyula rendezőm is ezt várja tőlem szerencsére.Aztán mentem át az Orfeum próbára.A Kosztolányi Dezső téri villamos megállóban volt egy néni.Apró termetű,nagyon ráncos arcú,mese filmekben lehet ilyet látni.Valamit motyogott felém.Közelebb mentem és megértettem,hogy nem pénzt akar,hanem szidja a hóesést,hogy márciusban,hogy lehet ilyen tél.Miután nekem mondta,én kedvesen felhívtam a figyelmét arra,hogy még február van.Mire Ő,tisztán,érthetően,sőt határozottan ezt mondta: Te hülye vagy,már csak két napig.Köpni nyelni nem tudtam,de nagyon tetszett az eset,felvidított.Próba után vissza Budaörsre,Irma te édes előadás volt.Nagyon jól ment,mindenki jó volt,és a látszólag laza Beleznay Endre is mint mindig nagyon felkészült az előadásra.Én is sok új színt találtam benne,ezt most Tóth Árpádnak,az Orfeum próbáknak is köszönhetem.Tóth Sanyi meg is dicsért előadás után.Jól esett.Lukács Andortól kaptam még emlékezetes dicséretet,most ez ugrott be,egy Szorító előadás után,amiben együtt játszhattam vele.Kollégától dicséretet kapni,ennél nincs felemelőbb.Szakács Tibinek is volt egy fontos gesztusa felém,az előadásban lepett meg vele,de éreztem hogy nem csak az előadásról szól.Nekem fontos volt,de talán neki is. Sanyi hozott haza,és beültünk két sörre az Ellátóba,jót beszélgettünk.A dicséretétől függetlenül is jó embernek tartom......

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr524222111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása