HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Nov. 12.

2012.11.12. 20:53 St.B.50

Reggel tíztől Budaörsön próba,nem volt színpad, Csámpi mégis kért próbát,hogy szövegezhessen.Természetesen mint partnere,én is mentem.Szóval ma Gáspár Sándorral mondtunk szöveget,illetve próbáltunk a tanyán.(ez a színház próbahelye).Készültem egy nagy beszélgetésre Sándorral.Ami arról szól,hogy közelebb kerüljünk egymáshoz,hiszen a darabban,valamiért mindíg mellette vagyok,de hogy miért, az a szövegből nem derül ki.Ő a főszereplő,de fontos,hogy látszon a köztünk lévő jó kapcsolat,ami nem újdonsült.Ezt csak akkor tudjuk hitelesen megmutatni,ha tényleg ismerjük egymást.(Mert most nem egy tévés szappanoperában leszünk.).Ez színpadon hiteltelennek hat,az avattottak szemében,ha csak eljátszuk.Ebben a darabban találkoztunk először.Szóval azt tervezem,már napok óta,hogy elmondom,hogy láttam a Stilusgyakorlatokban,a Mulatságban,és (szerencsémre)nagyon tetszett.És elmondanám,hogy láttam a Delta című filmben is,amiben,én,az alternatív,a természetesen játszókat kedvelő.Monori Lilit(akit egyébként nagyon tisztelek),Tóth Orsit,Lajkó Félixet,hozzá képest,motyogó amatőröknek láttam.És,hogy Ő,azért tetszett,mert bebizonyította,hogy lehet valaki úgy is hiteles,hogy közben értem amit mond.Ilyen volt, ebben az egyébként szép filmben Csámpi.Vagy elmondanám neki,vagy holnap el is mondom,hogy tudom,hogy a díjakat adják,de ahogy próbál,én is  szavaznék rá  a Kossuth díj várományosaként.(Csákányi Eszternél is éreztem hasonlót,bár lehet,hogy csak a díj után lettek ilyen Őntudatosak,vagy Éntudatosak.,vagy Hívatástudatosak.)Szóval Csámpi megérdemelte a díjat.Nehéz ezt elmondani neki,hogy ne tűnjön smúzolásnak.Meghát azt is elmondanám amiket már leírtam a blogomban evvel kapcsolatban,de most nem fogom magam ismételni.Persze eddig is beszélgettünk sokat.Próbák előtt,közben.De még nem lehetünk,érthetően,elég közel egymáshoz,amit a szerepeink megkövetelnek.( A Barabás Tamással szerettem munka közben megismerkedni.Erről is szólt a kapcsolatunk a Gabriellában.)..Na aztán délben már vége is volt a próbánknak.Ügyintéztem Budaörsön,Posta,stb.És kettőtöl megnéztem a Maszmók a tengerentúlon című mesét.Most volt a bemutatójuk.Nagyon jó gyerekek között(bár én a szélén ültem),nézni előadást.A gyerekek reagálása nagyon sokat hozzá ad az élvezethez.Nagyon szerettem nézni a barátok játékát:Vertig Timi,Deák Tamás,Álmosd Phédra,Urmai Gábor,Lajkó Bence.Szellemes,őrült,tanulságos,jó ízlésű előadás.Jól esett.Phédrával jöttünk haza.Ő ment tovább próbálni az RS9-be.Én erre lakom,elkisértem.Közben jót dumáltunk.Nagyon szeretem őt.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr74903970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása