HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Nov. 06.

2012.11.07. 22:47 St.B.50

Kilencre mentem a volt Patakiba,ma Kőrösi,művelődési házba,Tengerkék Kutyus előadásra.A kilences buszon találkoztam Rékával.Tök jól ment az előadás,a majd 500 lelkes gyerkőc előtt.Nagyon jó élmény volt játszani.Pandzarisz Sándor középiskolai osztálytársam ma 50 éves.A facebookon köszöntöttem őt.Isten éltessen Panza!Na és este átmentem,a tőlem 3 percre lévő Fészek Klubba Szitás Barbara 40.meglepetés szülinapi partijára.Tényleg meglepődött.Jót ettem,beszélgettem,és táncoltam is.Többek között Pálos Zsuzsival is.Nagyon bírjuk egymást.Amikor utolsóként eljöttem,elhoztam magammal egy doboz sőrt.Itthon elgondolkodtam,hogy ezt már nem kéne meginni és betettem a hűtőbe,ahol volt egy másik sőr.Rá néztem és azt mondtam:de ezt igen.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr954896259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása