HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Jan.10.

2012.01.10. 23:16 St.B.50

Egyre jobban barnulok,a táborban volt egy ingyen szolárium,kár,hogy holnap egy olyan fickót játszom aki hónapok óta nem mozdult ki otthonról.  Az előző mondatot hajnal kettőkor írtam,akkor keltem.Megint csak három órát aludtam egyben.Tegnap ott hagytam abba,hogy B.L. azt ígérte visszahív. Délelőtt fel is ugrott hozzám,át tudta rakni a bemutató időpontját Március 4.-re.Ma este 6-tól már olvasó próbám volt,izgalmasnak tűnik.Közben szemészet 1-ről 1.75-re öregedett a látásom.Kiderült a tb már évek óta nem támogatja a szemüveget,vettem kétezerért egy kettes olvasót,megtudtam,hogy 65-éves korig 3-3.5-re romlik,romolhat egy normális szem.Hajnalban bekapcsoltam a tévét,tudtátok,hogy  Serge Girard  hosszútávfutó  50-évesen  73 nap 3 óra 40 perc alatt lefutott 5000,azaz ötezer km-t Brávó.  Aztán tovább olvastam András bátyám történetét(azért merem így szólítani,mert nem rég játszottunk együtt),csodálatos,hogy 80-évesen így vissza tudjon emlékezni a részletekre.Voltam a Hunyadi téri piacon is,egy izgalmas hölgy halat vásárolt előttem,ott döntöttem el ma Rácz pontyot csinálok,megnéztem,annyiféle képen csinálják,ahányféle képen írják. Az én "receptem" a következő: Agyagtálat kiolajozok,beborítom egy réteg vöröshagyma karikával,arra jön egy réteg karikára vágott paradicsom és megszórom vegetával,ezután jönnek a hal filék amiket besóztam, borsoztam,vagdostam,szalonnával megspékeltem,ezeket a paradicsomra teszem,a hal szeleteket egy réteg karikára vágott zöld paprikával borítom,ezt megszórom,szórtam kaporral,egész köményt is dobtam rá,meg egy csipetnyi vegetát is,és ezt az egészet leöntöttem,kevés lisztel és pirospaprikával elkevert tejföllel,azután fóliával letakarva beraktam a hűtőbe,mert mennem kellett olvasó próbára.    Amíg ezeket a sorokat írtam Bella cédéjét hallgattam,finom kis zenének is elmegy az Egy jó szó c. albuma,ha úgy hallgatom. Annyi amennyit éppen ki akarok hallani belőle,egyáltalán nem tolakodó. Tegnap hiperaktív voltam,ma hol igen,hol meg azt hittem mindjárt állva elalszom,ez volt a ritkább.  Most beteszem sülni a kaját és van két üveg barna Leffém is.Hogy milyen lett a kaja arról holnap beszámolok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr103535653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása