HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Nov. 22.

2012.11.28. 18:35 St.B.50

Ma van az 50. Születésnapom!!!!! Ma nem volt próbám.Éjfél után már hívtak szkájpon Angliából és Ausztráliából,Szőlő és Kinga.Ittam egy kis whiskyt is.Délben szerződtem egy holnapi haknira.Aztán elbringáztam a Szigetre.Gyújtottam egy gyertyát Szent Margitnál,és meditáltam egy kicsit.Aztán kifelé ittam egy pohár forralt bort.Itthon készültem a szülinapi bulira és vártam a vendégeket.Akik meg is jöttek.Nagyon misztikus de éppen ÖTVENEN voltunk nálam.Itt volt:az öcsém Attila Lucával,Csík Adrien a kisfiával,Dédé,Cziczó,Ancsi,Józsi,Tamás,Tia,Bogi,Gabi,Ajna,Máté,Andai Kati a Fészekből.Tulipán Kati,Ágoston Móni,Sztrati,Szikra Judit,Méhes Csabi,Timár Tamás,Páli Zsolt a volt Pingvinből.Koszti,Erika,Emese és Jani,Szellő Józsi,Leva és Gabi,Pintyő,Deák Tomi,Tibolya Kati,Robin Laci,a Zsiráf,Gyula.Zsala és Geltz Péter,Gergő,Bogi az Andaxinházból.Helga és Csabi,Dió,Réka,Sári,Krisztina és Krisztián,Orsi,Felhő és én.Ez 50.Nagyon jó hangulat volt.Én nagyon jól éreztem magam.Gyönyörű tortákat és egyéb kedves  ajándékokat is kaptam.Sztratiék zenéltek is.Timár Tamás hozott nekem egy állítólag 50 éves színházi trónt.Ez nagyon meglepett.Erikáék csináltak egy fotómontázst,hihetetlen.Kati pedig elhozta a blogbejegyzéseket,könyvformában kinyomtatva,úgy,hogy az előző nap még benne van.A mai napot közösen írtuk.Mindenkinek köszönöm ezt a felejthetetlen estét!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr854918893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása