HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Jan. 15.

2012.01.15. 23:40 St.B.50

Mumus előadás 11-től,egy ideje már nem izgulok előadások előtt.először félelmetes volt a felismerés,aztán bebizonyosodott,hogy ettől,ha kellőképpen felkészült vagy,csak nagyobb esélyed lesz,hogy a színpadon megtörténjenek a dolgok jelen időben.(ezért is húzatott le egy felest U.P. P.Zs.-vel előadásaink előtt,annak idején a Boleróban) Na aztán klasszikus vasárnapi menü:húsleves,rántott hús petrezselymes krumplival,uborka saláta a Nefelejcs és az István út sarkán lévő Bécsi szelet vendéglőben.Ezen a környéken nőttem fel,az én időmben az István út Landler Jenő utca volt. A Bethlen moziba jártunk vasárnaponként matinéra,2 forint 50 fillérért akárhova ülhettünk,az erkély volt a menő. Egyébként ebben az utcában volt,lejjebb,a liget felé egy mozi,ahová először vitt el minket az öcsémmel a nagybátyánk a Rekl Feri.Néhány perc múlva a sötétben elbőgtük magunkat,és ki kellett jönni.Nagy trauma lehetett,hogy még mindig emlékszem rá. Az ebéd után otthon ejtőztem,aztán indulás vissza Budaörsre, Doktor úr előadásra.Nagyon jól sikerült a jelenetünk P.G.-vel,ma különösen jó hangulatot csíptünk el. A nap végén legurítottam egy sört az ellátóban,itt még áprilisig cigizni is lehet,sőt....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr23550324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása