HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Jan.23.

2012.01.23. 22:14 St.B.50

Mostanában csak rövid bejegyzéseket írok.A fő ok,hogy rendben mennek a próbák,és én is jól érzem magam rajtuk.A színészetemben még mindig a fejlődés a legfontosabb cél,de már nincsenek az olvasó próbák után olyan gondolataim,álmaim,hogy ott állok az aktuális zsűri előtt,és átveszem az engem megillető díjat,és az ezt követő beszédemre se gondolok. Teszem a dolgom,odaadással,szeretettel,és bízom benne,hogy a többiek is ezt teszik körülöttem.25 év után is szeretek reggel próbára menni,és szeretem kiváltságosnak érezni magam,hogy azért kapok fizetést amit pénz nélkül is csinálnék(és gyakran pénz nélkül is csinálok ma is). Boldog vagyok....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr483742078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása