HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Febr.12.

2012.02.12. 20:49 St.B.50

Ma nagyot sétáltam.A Nyugati aluljáróban egy kimondottan csinos hölgy árulta magát,vissza felé is arra mentem,de már nem volt ott.A Mamutba is eljutottam,akartam venni, a mostani nagy akcióban leértékelt cipőt, amit kinéztem egy hónapja,de már elfogyott.Spóroltam egy tízest.Találkoztam Julival és Kentával,beszélgettünk egy kicsit.Nem róluk szól amit most írok,de a beszélgetés kapcsán jött elő.Én az igazi nagy művészek anyagi veszteségét,szegénységét,soha nem tudtam sajnálattal nézni.De mindig segítettem művész barátaimat,ismerőseimet,ha megtehettem.Egy munkás minimálbérén előbb felháborodok.Én sajnos nem vagyok olyan nagy művész,hogy elviseljem a szegénységet,József Attilának ez biztosan könnyebben ment.Én amíg tanultam a színészmesterséget mindig dolgoztam mellette.Taxiztam,újságot hordtam,kőművesek mellett segédmunkát vállaltam.Egyszer jött ellenőrizni a kőművesek főnöke és éppen kicsúszott a talicska a kezemből,nem bírtam még.Megjegyezte,hogy jobbat nem találtatok?A fiúk megvédtek,hogy én csak egy csóró művész vagyok.Aztán a főnök eljött megnézni egy előadásban,olyanra hívtam amiben ismert nagy színészek között volt jelentős szerepem(Az úr vadászni jár )Na ezután már nagyon tisztelt.(bár többet nem kellett dolgoznom náluk).És ez így ment az első tíz évben.Sőt utána sem éreztem cikinek,ha ki kellett állnom utcázni.Egyébként ebből rengeteget tanultam,minden színésznek ki kellene állnia egyedül.Volt persze,hogy felmentem a Várba,és nem mertem elkezdeni,ilyenkor haza is mentem,hogy ez nem az én napom.De ha megcsináltam,mindig jó élménnyel és pénzzel távoztam.Igazából két három óránál többet egy nap nem csináltam.Az első húsz perc bemelegítésnek számított,volt úgy másfél óra ami jól ment,és még egy fél órát rátettem a pénz miatt.Tökéletesen érezhető volt a közönség reakcióin és a bedobott pénz mennyiségén a minőség közti különbség.Egyszer csinált velem egy interjút a Kölyök rádió.Az Arvisura házát építettük éppen Cserkúton.Az építő mesterek is hallgatták a rádióban leadott riportot,a színészek mondták,hogy én vagyok a riport alany,nagy sikerem volt amikor megérkeztem.Többek között az útiköltségre gyűjtöttem az utcán. Szóval ma sétáltam.Szeretem ezt az egészséges hideget,nem fáztam,sőt.Gyönyörű a havas Margit Sziget és a jégtáblák a Dunán.Egyre jobban megszeretem Tóth Árpád sorait.Tanulni próbáltam séta közben.Nehezen ment.Még három nagy verset kell megtanulnom az Orfeumhoz.A jövő héten tudnom kell az egészet,és akkor még két hét van,hogy beérjen előadás szintre.Ennyi minimum kell nekem.És természetesen a mese sem szorulhat háttérbe,sőt.De párbeszédeket sokkal könnyebben tanulok, akár a próbákon is.....Jaj,hát Alizzal is találkoztam és a kis fiával erről jutott eszembe:http://www.d1tv.hu/musorok/kerem_a_szinpadra

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr444098318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása