HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Nov. 19.

2012.11.19. 22:20 St.B.50

Tíztől Viharos próba Budaörsön.Igazgató,rendezőnk Suba ma reggel avval fogadott,hogy elégedet a munkámmal.Ennek örülök.Most már csak magamat és a kollégákat kell meggyőznöm,hogy jó leszek.Próba után beültem a Libellába egy teára.Foglalkoztam a szövegeimmel,és talán megtaláltam a jó megoldást a darabban egy újságcikk felolvasásához.Következő próbán letesztelhetem.A Libcsiből hazasétáltam.Hazafelé vettem egy Tequilát csütörtökre,az ötvenedikre.Biztos ami biztos legyen itthon.Nem volt kedvem bulit szervezni,de néhány barátom,és az öcsém a kislányával,biztosan átjön hozzám egy koccintásra.Egy évvel ezelőtt még nagyon akartam megünnepelni ezt a napot.De a blog írása,meg néhány, szintén ötvenes, haver bulija pont elég volt.Persze,ha nem próbálnék aznap,és másnap is,sőt másnap előadásom is van(Az ötvenedik Szeretem..).Jó kifogások.Egyszer még azt is kigondoltam,hogy szervezek egy látványos esküvöt,színházi keretek között,amelyben örök hűséget fogadok magamnak,volt olyan ötletem is,hogy egy csomó pólót csináltatok visszaszámlálással,meg ilyenek.De most,hogy mingyááá itt van, egyre jelentéktelenebbé válik ez az ötvenedik,de azért büszke vagyok rá,hogy tartalmasan telt el.A magam mércéjével nézve.Na jó azért várom a bulit.A legrégebbi és a legújjabb barátok találkozását egymással.  29. nap p.n.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr594915540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása