HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 márc. 08. Nőnap

2012.03.08. 22:28 St.B.50

Nőnap,reggel a próbára és az esti előadásomra is vittem virágot a csajoknak.Délelőtt Énekes madár próba volt.Fater (Magyar Attila rendezőként)sajátos módszerrel próbál.Tempós szöveg olvasást,nó játékot kíván.Csak fontos helyeken teszi le a pontot,és tartat szünetet.A humort keresi a drámában.Azt hiszem értem mit akar.Jó úton jár,járunk.Aztán ebédeltem egy kelkáposzta főzeléket,ez csak azért érdekes,mert idén már másodszorra kívánom meg a főzeléket,és ebben sem csalódtam,finom volt.Van,hogy évekig eszembe se jut,hogy főzelék is van a világon.Igyekszem akkor és azt enni amit megkívánok,de ezt tudatosan odafigyelve teszem.Most megemlékeznék édesanyámról is.Ő tudott, természetesen a főzelék evési szokásaimról.Szóval amikor megtudta,hogy Páli Erika,Páli  Zsolt barátom feleségének a zöldborsó főzelékét dicsérem,szezonban,egy nagy adag zöldséget küldött általam az Erikának,azzal,hogy főzzön nekem főzeléket,ha így a fiacskája megeszi.Volt benne irónia,és persze anyu féle humor is.Sajnos Ő már 10 éve nincs köztünk..... Este Gyenge vagyok előadás volt.Nagyon,nagyon jól ment.Megint fejlődött,és egy újabb szintre emelkedett az előadás.Cziczó Attila író,rendező is elégedetten szemléli a változásokat,bízik bennünk,ez fontos. Nagy öröm játszani.Sajben Anita is látta,Ő a kedvenc Budaörsi súgónk.Azon ritka színházi ember,akire öröm ránézni reggel,este,próba vagy előadás előtt.Mindig vidám,kedves,úgy gondolom szereti a munkáját,amihez a színészekkel való bíbelődés is hozzá tartozik.Ritka kincs.Pannival nézték a műsort,és szerencsémre tetszett nekik.Egyébként ma Debrecenből és Szegedről is jöttek nézők,hatszor mentünk ki meghajolni.Ez nagyon komoly.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr1004298741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása