HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Márc. 18.

2012.03.18. 23:17 St.B.50

Szecska, Páli Zsolttal.Délre beszéltünk meg találkozót a fürdő bejáratánál.Előző nap mondtam Zsoltnak a programom,kondizás,szaunák,úszás,meleg medence.Zsolti már a kondit elunta egy óra után.Javasoltam is neki,hogy csinálja a saját ritmusában,és a végén a gyógymedencében találkozunk.De Ő már fél háromkor úgy érezte,hogy ennyi elég a tisztulásból.Én azért négyig maradtam.Örülök,hogy ki tudtam mozdítani egy kis welnesre.Este irány A Boldogság Tanyája.Ez egy lakásszínházi szappanopera a Stubnya család életéről.Lippai Krisztina rendezi,és ez volt a második előadás.Az előzőben benne voltam én is,sőt úgy volt,hogy én leszek a családfő,innen a név.De szerencséjükre nem tudtam a próbákat vállalni,és így egy nálam sokkal jobb családfőt kaptak Tamási Zoltán személyében,aki egyébként is benne lett volna az előadásokban.Nagyon jól szórakoztam.Fazakas Júlia Csárdáskirálynőként igazi nagy dívát hozott most is,de mindenki jó volt.Büszke voltam rájuk,és megtisztelő számomra,hogy a családnevemet használja az előadás,ami sokak számára megjegyezhetetlen.Van is egy kedves sztorim erről:1987-88.ban A Vígszínházban játszottam a Merlin, avagy a nagy varázsló  című produkcióban,nagyon kezdő pantomimesként.Együtt öltöztem Harkányi Endrével.Beugróként kerültem az előadásba.Egyik alkalommal a következő párbeszéd zajlott le köztünk: H.E.:Szia,te főiskolás vagy?   Én:Nem.   H.E.:Hogy hívnak?  Én: Stubnya Béla  H.E.: Ilyen névvel nem lehet színésznek lenni.     A gyönyörű az,hogy 20 évvel később,egy Vígszínházi rendezvényen pantomimesként közreműködtem.A húsz évvel fiatalabb énemhez képest nagy magabiztossággal állhattam újra ezen a színpadon.(sikerem is volt) Fellépés után a liftben találkoztam Bandi bácsival.És szóról szóra megismétlődött köztünk a 20 évvel korábbi párbeszéd.Csodálatos érzés fogott el akkor is, és most is amikor visszaemlékszem a történtekre. Szóval a boldogság tanyája most is megtelt nézőkkel,várjuk a folytatást.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr274324858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása