HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Nov. 05,

2012.11.05. 20:00 St.B.50

Tíztől Viharos éjszaka próba Budaörsön.Felvettem a próba szünetében a félkész jelmezem,és átfésültem a hajam.Csámpi a partnerem nem ismert fel elsőre.Ez jellemző rám,hogy nagyon semleges tudok lenni civilben,és nagyot változtat rajtam a jelmez és a maszk.A nézők se engem szoktak dícsérni,ha dícsérnek,hanem a figurát amit játszom.Volt úgy,hogy civilben előttem dícsérték a figurát és nem gondolták,hogy én játszottam azt.Egyszer Straub Dezső civilben meghívott egy olyan előadásra amiben a partnerét játszom.Csak ugye ott jelmezben vagyok,és úgy szokott meg.Pedig jelentős szerepem volt ott is.Ez szerencsés akkor,ha olyan rendező gondol rám aki emberben gondolkodik.Suba azt hiszem ilyen.És szerencsétlen, ha a csak figurákban gondolkodóknak nem jutok eszébe.Mármint,hogy engem valóban nehéz bekategórizálni.Van úgy,és ezzel már győztem meg rendezőt,hogy akár nyolc külömböző karaktert is eljátszom egy előadáson belül.És mindegyiket jelentős szerepben.Lásd: a még futó Irma te édesben.Nekem ez természetes,én így tanultam a szakmát, például az Arvisura színházban,ahol a Mesterben 16 karaktert játszhattam.Ezzel jól gondolkodó,jó dramaturgiával épitkező előadás még spórolhat is a szinészeken.És nekem is jó,hogy nem az öltözőben várok,hanem folyamatosan színpadon vagyok.Ez az én színházi gondolkodás módom.De ezt sem a kritikusok,sem a kövült gondolkodók nem tudják hova tenni.Sőt,az Imánál nem írták ki az összes szerepemet,mert a titkárnő nem akarta,hogy Szegény színháznak nézzenek minket.Ez akkor megdöbbentett.De hát ez az én karmám.Mindegy, amikor eldőlt,hogy ezen a pályán maradok,eldöntöttem,hogy addig csinálom, amíg már nem lehet szó nélkül elmenni mellettem.(Közelítek ehez) Aztán eljöttem Budaörsről,és leadtam a számlámat a Karinthy Színházba,és elhoztam a szombaton ottfelejtett borotvámat.Szomorúan vettem tudomásul,hogy Decemberben nem lesz Orfeum előadás.Ez szívás,mert így nem tud beérni az előadás.A Gózonból is felhívtak,hogy elmarad egy előadásom.De ezt remélem jövőre pótoljuk.Aztán beugrottam a Libellába.Ittam egy pohár sört,és kifizettem a pénteki tartozásomat is.Indultam hazafelé,de a Duna parton találkoztam Virág Csabival,aki vissza csábított a Libcsibe.Ittunk két sört,és egy jót beszélgettünk.Csabi nagyon nagy Mimes,színész,rendező,koreugráfus volt.Mindíg felnéztem rá.Ma masszőrként dolgozik,és néha szeret nosztalgiázni.Hiányzik neki a színház.Aztán hazaértem.Kaját csinálok.Sütök egy tegnap óta pácolódó husit.Karaj,amit tegnap még rántott húsnak vettem,de aztán dijoni mustárral elraktam a hűtőbe érlelődni.Mindjárt kész....

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr734892354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása