HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Ápr. 21.

2012.04.22. 00:33 St.B.50

Reggel hallgattam a rádiót,Vidnyánszkyval volt egy riport,aki elmondta,hogy a Beregszászi Színháza hogyan működik.Beszélt a Tóték előadásukról,amivel most jönnek ide játszani.Mesélte,hogy ők is díszítenek,kellékeznek,ami hozzá tartozik az előadásra való felkészüléshez,és,hogy mindig élesben próbálnak a sokadik előadás előtt is.Mindenben hasonlóan gondolkodom én is.(remélem ezt a gondolkodásmódot Kaposváron is sikerül meggyökereztetnie az egyetemen)Ráadásul reggel , én is turnéra készülődtem.Bugyiba mentünk játszani.A Fészek Színházzal a "Gyenge Vagyok" című produkciót vittük.Most először mozdultunk ki otthonról.Más tér,kicsi színpad,nagyobb nézőtér a megszokottnál.Izgalmas volt,jól ment.Most áradozhatnék is az előadásunkról,de megnéztük délután Cziczó Attila helyi csoportjának az előadását.Nagy hatással volt rám.Rendkívül fontos amit Attila egy ilyen kis településen csinál.Megint megfogalmazódott bennem,hogy ennek van igazán értelme,ez igazán társadalom jobbító szolgálat,a színházi élmény mellett,mert,hogy azt is megkaptuk.Le a kalappal Attila előtt.Előadás után beültünk egy italra a helyi kocsmába.Erről is van egy élményem.Néhány évvel ezelőtt ceremónia mester voltam egy esküvőn a közeli vadász kastélyban.Hajnalban a buli végén egy szakács behozott Bugyiba,hogy elérjem a reggeli buszt.A kocsmánál lévő buszmegállóban tett ki fél hatkor.Hétkor ment volna a buszom,de a helyiekkel összehaverkodtam a már nyitva lévő kocsmában.A kilenc órás busszal sikerült is haza menni egy jó élmény után.Az élményt a hajnali piálás,és egy fickó fantasztikus éneklése adta,mert,hogy hajnalban már,vagy még,buliztak valami krumpli fesztivál miatt a helyi lakosok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr244465776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása