HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Nov. 10.

2012.11.11. 12:55 St.B.50

Vendégjáték Gyulán.A Szeretem a feleségem című darabbal.Délben indultunk.Fater vezette azt a kocsit amiben én is utaztam.Fél háromra értünk oda.Hattól játszottunk a helyi művelődési házban.Volt időnk még ebédelni egy közeli étteremben.Ahol csak olasz zöldséglevest,rántott húst,sertésből vagy csirkéből,rántott sajtot,és palacsintát lehetett kapni.Persze volt köret és savanyúság is.Szeretem az ilyen választékot,nem kell sokat töprengeni.Én egy levest és két palacsintát ettem.Gyors,udvarias,kedves kiszolgálás után, nagyon jót, és nagyon olcsón ettünk.Ketten kértünk levest,egy nagy közös tálban hozták ki,amiért fejenként 200 forintot fizettünk.Volt extra tál is,ezen egy rántott szelet,két rántott sajt,körettel volt.800 forintért.Jól bekajáltunk.Aztán mentünk próbálni.Ma Gerda helyett,Szax Gabi játszott.Jól felkészült,jól emelhető,nagyon csinos lány.A fiúkat spanolta is az új helyzet.Az előadás jól lement.A közönség nagyon szerette.Aztán még megettük a Réka szüleitől kapott sütiket,akik a közelben laknak.Aztán indulás.Fél tizenkettőre értünk haza.Még megnéztem egy terrorista támadásról szóló filmet,Gyújtóbomba címmel.Felkavaró film, a főszereplő színésznő lenyűgöző játékával.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr724899685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása