HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Jun. 06.

2012.07.30. 23:26 St.B.50

Ma is sportoltam,vettem egy használt tévét húszezerért,mert a régi már nehezen működött.Ebben van videó lejátszó is.Nagyon nehéz volt,de haza cipeltem a Király utcából.Sikerült beállítani is.Nézhetem a régi színházi videóimat.Van egy nagyon régi szex videó rajzfilmem is,ezt most találtam meg.Ez a befektetés a szolgáltató váltás miatti megtekarításnak  köszönhető.Jaj és megnéztem még éjjel a Mester és Margarita című legendás előadásunkat.12 évig játszottam,jó volt újra látni.Csodálatos előadás volt.Nagyon vágyom hasonlóra.

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr454687761

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Mester és Margarita 2014.02.08. 12:11:33

Tegnap este színházba mentünk mind a négyen, mivel (többek között) ezt kapta a család Jucustól karácsonyi ajándékként.A Dramaten állította színpadra Bulgakov regényét. Valaha olvastam a könyvet, de csak nagyon-nagyon homályos emlékeim voltak a dolog...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása