HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Nov. 07.

2012.11.07. 23:04 St.B.50

Tíztől Viharos éjszaka próba Budaörsön.Jól megy.Hasznos,jól használható instrukciókat kapok,és talán Csámpi is kezd elfogadni,bár eddig se érzékeltette velem az ellenkezőjét.És nem mellesleg megkaptam a szerződésemet,és evvel is elégedett vagyok.Bár én még soha nem panaszkodtam.Na talán az Irmánál egyszer.Aztán G14 szövegösszemondás,és előadás a Fészek Színházban,ami nem a Fészek Klubban működik.Hanem az Orczy út 46-48-ban.Érdekes,nagyon nyugodt,de érzékeny állapotban voltam.A sírós monológom nagyon őszintére sikeredett.De a többi jelenet is jól ment.Ez az egyik legbiztonságosabb előadás amiben jelenleg játszom.Pedig talán a legnehezebb szerepem.Beszéltünk Vallai Péterről is aki ma meghalt,váratlanul.Nagyon szerettem őt,néhányszor volt szerencsém beszélgetni is vele.Nyugodjék békében.Itt a Fészekben játszott volna egy főszerepet nemsokára....Este a tegnapi szülinapi buli is eszembe jutott.Én nem szeretnék ilyen meglepetés partit magamnak.Sanos nem tud elég őszinte lenni.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr824896258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása