HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Nov. 08.

2012.11.08. 22:07 St.B.50

Délre mentem Budaörsre próbálni.Jó hangulat van,a többiek is jól próbálnak,bár még nem láttam őket.Ebből lehet egy jó előadás.Aztán itthon csigatésztát főztem,víz helyett,paradicsomlében.Most csináltam először.Füstölt sajtot reszeltem rá,és nagyon jó lett.Este megnéztem Ilyés Lénárdot egy monodrámában a Malomudvarban.Itt még nem voltam.Leó nagyon komoly színészi teljesítményt nyújtott.Tetszett az előadás.Hazafelé a villamos megállóban találkoztam a Terhes Sanyival,régi játszótárs.Most a Nemzetiben játszott,és ment haza.Fel volt kötve a karja,egy korábbi színházi baleset miatt,de már újra játszik.Jó volt látni,és beszélgetni vele.Régen találkoztunk.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr134897983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása