HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Jan 12.

2012.01.12. 21:02 St.B.50

Ma kibringáztam a szigetre,és futottam egy kört,aztán gyújtottam egy mécsest a St. Margit kolostor romjainál.Ez a szokásom általános iskolában kezdődött,amikor itt megalakítottuk a CSISZ-t(csövesek ifjúsági szövetségét)és St. Margitot választottuk védőszentünknek.Volt egy vallásos neveltetésű fiú az osztályban,B.F. ő tanított meg minket zsebben keresztet vetni,nyíltan nem mertük felvállalni. Egyébként felekezeten kívüli hívőnek vallom magam,van egy szép történetem is erre.a Sziget Fesztiválon évek óta működik a labirintus,B.Zs. találmánya amiben évekig a tarot kártya Mágus figurájaként vettem részt.Egyszer egy nagyon szkeptikus hithű katolikus fiú jött be.Nagyon hosszasan bolyongott,nem találta a kivezető utat,velem gyakran,újra és újra találkozott,jókat beszélgettünk,majd végre feljutott a toronyba,ez volt a kijárathoz vezető út,és ennyit mondott: Köszönöm, rájöttem,hogy a hegy csúcsára nagyon sok út vezethet.   Nos a böjti tábor is egy ilyen,lehetséges utat mutat. Bagdi Bellát még színészként ismertem meg,játszottunk együtt Halász Péternél,a Budaörsi Játékszínben,meg még itt ott. Néha összefutottunk,felhívtuk egymást utána is. Tudtunk egymásról,de  egyre ritkábban beszélgettünk. Aztán rábukkantam a zenéire és nagyon megérintett.Felhívtam,hogy tetszik amit csinál,és meg is rendeltem a legújabb cédéjét,ezzel feliratkoztam a hírlevél listájára is.Innen értesültem a böjtös táborról,na,gondoltam ez éppen kapóra jön,idén leszek ötven,kezdjük ezt az évet kihívásokkal,hátha kitart novemberig a születésnapomig a lendület.  Amikor megérkeztünk a táborba az volt az első gondolatom,Úristen mit keresek én itt,három pasi 25 nő.Mi fiúk kaptunk hárman egy egyszemélyes,na jó kétszemélyes(ha az a két ember nagyon szereti egymást)szobát.De miután színpatikus emberek,és ez a többiekre is igaz,ezen gyorsan átsiklottam.Valahogy mindenkiből pozitív energia áradt.Kevés kivétellel,idegenek voltunk egymásnak. Miután nem volt szorongás,nem is volt mit oldani az első közös összegyűlés alkalmával.Ott derült ki számomra, mire is vállalkoztam,és hogy a társaság többsége szintén nem volt még hasonló böjtön,Bella zenéje,lénye vonzotta őket ide. Ez tovább erősítette biztonság érzetemet. Önismereti gyakorlatok,meditációk,agykontrollosnak tűnő jövőkép kialakítás lehetősége, ,párkapcsolat,család,  személyes fejlődés, munka,hivatás, anyagi terület, egészség témakörben.Semmi sem volt kötelező mindenki önszántából áskálódott magában,egymás segítségével. Közben csak lúgosító vizet és teát,rengetegféle és mennyiségű teát ittunk,minden nélkül,tisztán(én a teát előtte 5 cukorral ittam). Ittunk még glauber(nem biztos,hogy így írják,keserű lötty)só oldatot,ezt másnap megismételtük,a hatás nem maradt el. Esténként énekeltünk,meditáltunk Bellával,egyáltalán nem érzékeltem jól az időt. Volt a panzióban egy kis szauna kabin,medence,szolárium,ezeket is használhattuk. Aztán reggel nyolckor futással,tornával kezdtük a napot. Én az első két nap még nem is voltam éhes,de a harmadik nap már én is megéheztem....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr263541134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása