HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Nov. 11.

2012.11.11. 23:00 St.B.50

Márton nap."Aki ma libát nem eszik az jövőre éhezik."Hát biztos ami biztos,én ettem töpörtyűt és libazsíros kenyeret is.De"Mindenkinek az ő hite szerint adatik."  Ennyit erről.G14 előadásra készültünk.Félnégyre mentem,talán tulságosan is kipihent állapotban.Öttől volt az előadás.Most,néhány napja volt legutóbb,szöveg megvan.Azért néhány jelenetet összemondtunk bemelegítésként.Már elkezdődött az előadás,meg volt a prológ.Amikor egy hosszabb jelenet alatt amiben nem vagyok színpadon,most nem akarom részletezni milyen okok,elterelték a figyelmemet az előadásról.Sajnos túl magabiztosnak éreztem magam.Ezért megengedtem ezt a felelőtlenséget magamnak.Aminek az lett a következménye,hogy igaz még kint a takarásban,de a saját darab szerinti nevemen szólítottam a partneremet.Aztán persze próbáltam a nagy ember előtti zavaromra hivatkozni.Ez a nézőket nem zavarta össze.Engem viszont rádöbbentett,hogy nem vagyok szerepállapotban,ami ennél a darabnál is megengedhetetlen.És persze a játékomra végig rányomta a bélyegét.Szerencsére az előadás nem sínylette meg.Csak az én mai lehetőségem úszott el.Állapot keresgélésből,rutinból végigcsináltam az előadást.(Jó lett volna megállni és azt mondani:kérek öt percet és kezdjük újra.Hát ilyen nincs,ha elkezdődött egy előadás,bekerülsz a sodrásába,és akárhogy,de végig csinálod.Ez félelmetes ezen a pályán.)Ez egy jókor jött pofon volt,hogy semmivel se hagyhatom magam kibillenteni a felkészülésből.Még egy magabiztosan, jól beállt előadás esetén sem!!!!Nem mintha ezt nem tudtam volna eddig.Ennyit a frusztrálhatóságomról,ami néha még mindíg előjön.És lehet,hogy több benne az üldözési mánia, mint a valóság alap.És így "magabiztonsággal" keveredve,nagyon ártalmas.Ezt ha valaki érti......Na mindegy.Az előadás azért kezdődött ötkor,hogy utána beszélgethessünk a nézőkkel,illetve a darab kapcsán egymással.Ez egy olyan előadás ami tetszik a nézőnek,és mint most is,hosszú és tartalmas beszélgetéseket indukál.Ezt az előadást sokáig szeretnénk játszani.Aki ezt olvassa,és felkeltettem az érdeklődését.Várjuk nagy szeretettel a Fészek Színházba.A beszélgetés miatt,alatt, egyébként én is jobb hangulatba kerültem,és hasznosabbnak éreztem a "munkámat".

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr654902541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása