HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Jan. 13. Péntek

2012.01.13. 22:04 St.B.50

Idén először a Szecskában. Kondi,szauna,hideg vizes merülés,forró gőz,merülés,nedves gőz,,séta bent, pillantás a csajokra(néhány csinos kínai),szauna,merülés,úszás kint,úszás közben a holnapi próbára átgondoltam a szövegeimet,szauna,irány a külső gyógymedence.A vízzuhatag alatt megáll az idő.Gyönyörű ahogy a viharos,fagyos szél fújja a gőzt sötétedés után a kivilágított fürdőmedence vízfelszíne fölött. Jaj,de jó volt,nem tudtam mi hiányzott.      A táborban a harmadik napon tényleg megéheztem,de még a panzió konyhájából kiáradó rántott hús illata sem tört meg.Egyébként nekem soha sem volt problémám a nem evéssel,nem cigizéssel,nem ivással,nem alvással,csak ha elkezdem nem tudok mértéket tartani.Ezen kéne dolgoznom,nem könnyű. A böjtöt senki sem törte meg,mindenki fegyelmezetten,kissebb rosszullétekre panaszkodva végigcsinálta.Az ötödik napon egy finom zöldséglevessel törtük meg közösen a böjtöt,böjtölni könnyű,jól megtörni nehéz,nekem sem sikerült,türelmetlenül kezdtem újra kajálni,ezt is tanulni kell. Többet most nem tudok a táborról mondani,de még kitart a hatása. Aki csinált már hasonlót az tudja,aki még nem az próbálja ki,nagyon tudom ajánlani mindenkinek.   Holnap Mumus próba Budaörsön,aminek az az érdekessége számomra,hogy 1996-ban koreografáltam Zalaegerszegen,most pedig játszom benne, a Böhöm nevű mumust adom.Ma még átnézem a szövegeimet.......

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr213543645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása