HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Nov. 14.

2012.11.15. 01:43 St.B.50

Tíztől Viharos éjszaka próba Budaörsön.Még sok munkám van vele.Remélem a végére most is meglepem a többieket.Borzasztó,hogy csak én hiszek abban,hogy egy szerepnek megjöhet a mozgása és a hangja is a próbafolyamatban.Ez tényleg az Arvisura.És kevesen értik.De én okosan használom.Ezt még kevésbé értik.(Cziczó a Fészekben igen.)Egyébként a próbák jól mennek.Sok jó ötletet hoz be Csámpi.Suba dolga felhasználni azokat.Szerencsére neki is van elképzelése,és ezek nem mondanak egymásnak ellent.Aztán Csámpi behozott kocsival,ő ajánlotta fel.Héttől "Gyenge vagyok" előadás a Fészek Színházban.Előtte összemondtuk a szöveget.Ez már nagyon megvan.Csak a ráhangolódás miatt van szükség rá.Jól ment az előadás.Én előtte megijedtem egy kicsit,hogy ennyire nincs bennem izgalom.De tisztességesen rákészültem.És nagyon jó állapotba kerültem.Sok dolog meglepett a saját játékomban is.És a többieken,de főleg a Zsófin láttam az érettségnek egy következő fokát.Neki nagyon jót tett a Gabriella produkciónk.Sokat fejlődik.Meghát "öregszik" is.Bátrabban udvarolok neki.(Azért még nem komolyan)Kevés néző volt,de sokan ott maradtak előadás után beszélgetni,pedig ez nem volt tervezve.Jó dolog,hogy csak a család kapcsán beszéltek magukról.A szereplők hitelessége fel sem merült.Mi már tényleg családként éljük meg az előadást.És,hogy ez egy színházi előadás,az fel sem merült.Ez lehet a legnagyobb elismerés számunkra.Attila úgy búcsúzott tőlem,hogy már nem fog velem találkozni negyvenesen,hiszen ötven leszek amikor találkozunk újra.Ez nálam lesz.Jaj és jött a nem meglepő hír,hogy Vidnyánszky Attila beadta a pályázatát a Nemzetire.Jó volna,ha egyenlő pályák,egyenlő esélyek meccs lenne Alföldivel .Két nagykaliberű rendező között.Szerencsére bármelyik nyer,jó kezekben lesz a Nemzeti.A POLITIKA MEG LE VAN SZARVA.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr964907837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása