HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Jan.20.

2012.01.21. 16:27 St.B.50

Csodálatos győzelem kézilabdában a franciák ellen.Hajrá!   Mese próba után beugrottam a Libellába. Ez egy kávézó a Budafoki úton a Műegyetemmel szemben ahol a Szkéné Színház is működik. Régebben főként a Szkénében játszottam,ez volt a törzshelyünk ,majdnem minden próba vagy előadás után "próbáltunk" itt tovább.Amolyan színész klub volt,számunkra,számlára is ihattunk.  Azóta is szeretek betérni ide,mindig vannak ismerősök akikkel szívesen találkozom,és akik engem is szívesen látnak.A társaság szerencsére már nem annyira belterjesen színházi. A spontán összeverődött asztal ill. pult társaságban volt pantomímesből lett masszőr,egy a metró építésen dolgozó mérnök,tűzoltó,mester cukrász,én mint színész,és ott volt köztünk a Maci is. Az üzemeltető nem más mint Fojtl András( Ő csinálta a Tilos az Á-t meg a Rácz kertet is)aki vagy 15 éve vezeti az intézményt. Jó ilyen emberek közt lenni,jó ha az embernek van törzskocsmája.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr973629669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása