HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Febr.13.

2012.02.13. 19:01 St.B.50

Ma délben befizettem a féléves tagdíjamat a Színházi Dolgozók Szakszervezetében.Konrád Antal,az elnök úr megint meglepődött a koromon,hogy tényleg idén 50 éves leszek. Tóni,Lázár Ervin: A hétfejű tündér című meséjét rendezte Budaörsön.Ebben az előadásban Aromót a fékezhetetlen agyvelejű nyulat játszottam. Szerettünk együtt dolgozni.Most is jót beszélgettünk,még takarékosságra is intett,nem mintha nagyon volna miből,de remélem előre vetítette,hogy lesz a közel jövőben.Ő is,de már előtte más is figyelmeztetett,hogy veszélyes dolog lehet egy blog írása, amit bárki olvashat.Visszaélésekre adhat okot. Egy színész egyébként is tartsa magába a titkait.Ahogy egy Felhőfi előadásban(az És...-ben),talán éppen nekem mondták:"...Ha minden titkodat elárulod,mit fogsz eljátszani a színpadon?.."Remélem pontosan idéztem.   Na én erről azt gondolom,hogy marad még titok bőven,és,hogy én egy előadásban azokat a pillanatokat keresem,amik azelőtt számomra is titkok voltak. A blogot pedig elsősorban magamnak írom,de így megosztva,erőt és biztatást kapok a folytatáshoz.   Aztán irány az Orfeum próba.Egy idézettel búcsúzom mára.Tóth Árpádtól,én mondom majd el a második rész prológjában:   ".....Zene,mely már nem is szól testi fülnek,                                             Oly,selymeshalkan,oly remegve kél,   Szerény,lehelletfinom,kicsi himnusz,   Csak lélek hallja,csak szívnek zenél. ....."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr784102182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása