HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Febr.14.

2012.02.14. 22:57 St.B.50

Ma egész nap feszült voltam,próbáltam lazítani,de mindig visszaestem.Valószínűleg a közelgő bemutatók okozta stressz az alapja,pedig nincsenek elmaradásaink.A mese próba még rendben ment,de este "Gyenge Vagyok" előadás volt.Az elején lassúnak éreztem ,később indult be az előadás.Régen játszottuk,és hiába mondtuk össze előtte a szöveget,még sem sikerült tökéletesen ráhangolódni.Kevesen voltak, sajnos ez is számít.Bár Halász Péter a Városi Színházban egyszer előadás közben hátra jött dühöngve,ott akkor is nagyon kevés néző előtt játszottunk,és azt mondta:tanuljatok meg nézők nélkül is játszani. Na azért ma nem volt olyan nagy gáz,volt akinek nagyon tetszettünk.De nincs is olyan előadás ami senkinek se tetszik.A cél,hogy mindenkinek jó legyen,természetesen ilyen sincs.Szerencsére a következő ebből Szombaton lesz,akkor javíthatunk.  Jaj,hát még valami: Robin Laci barátomnak ezen a felületen is Boldog 50. Születésnapot Kívánok,és egyben üzenem,hogy nemsokára én is ott leszek a klubban......Muszáj még megjegyeznem az őszinte felismerés miatt,a pofon előtt zsibbadni kezdett az arcom,ebből is kiderül,hogy nem voltam jelen idejű.Ez is fontos,és fantasztikus felismerése a színház csinálásnak,hogy azt is vissza jelzi nekem,ha hibázok ,gyönyörű.Ez a gondolat egy finom Simon féle Egri Pinot Noir hatására jött,köszönöm.  Ezeket a gondolatokat csak az értheti aki rajtam kívűl,figyelmesen olvassa a blogomat.....Bocs Ildi.Még valami aztán megyek aludni,Ildikó utána nézett,a tegnapi idézetnek Tóth Árpádtól ,éppen 100 éve íródott,így még nagyobb ez a kedves felelősség,hogyan mondom majd el...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr984106859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása