HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Febr. 20.

2012.02.20. 21:25 St.B.50

Közelgő bemutatók,jó volna ha most,és csak erre a két hétre mindenki más elfelejtene.Szeretnék csak ezekre koncentrálni.Nagyon kell figyelnem mire mondok nemet,mert ilyenkor hajlamos vagyok nem hosszútávra gondolni.Ma volt is olyan nem amit átgondolva visszavontam.Egy előadás amibe évekkel ezelőtt beugrottam,és csak egyszer játszottam.Már rég elfelejtettem az egészet.Májusban újból játszanom kellene,lehet,hogy ismét csak egyszer. Szóval rendeznem kellene magamban dolgokat.De lehet,hogy ez a normális ebben az időszakban.Sajnos,illetve szerencsére szeretek felelős döntéseket hozni és nem mindent elvállalni,és bízni abban,hogy majd csak lesz valahogy.Ha ki vannak fizetve a számláim a pénzre nem szeretek gondolni.Szóval,most valami bűzlik Dániában......

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr404150226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása