HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Febr. 22.

2012.02.22. 18:28 St.B.50

Böjt. Tegnap volt húshagyó kedd.Sok minden jut az eszembe.Többször felhasználtam már ezt az időszakot,s elhatároztam,hogy 40 napig nem iszom és nem cigizek.A kettőt együtt  könnyebb letenni.De szerintem mindenki azzal böjtöljön ami függőséget okoz neki.Van aki például, ne nézzen tévét ebben az időszakban. Szóval,lehetőség a tisztulásra.Többször próbáltam már,a legtöbb 30 nap volt,egy teljes hónap,még csináltam volna tovább is,de egy jól sikerült frindge fesztiváli előadás után(Egy kis bécsi kurva) Szőlő rá dumált,hogy igyak már valamit.Kértem egy sört és egy doboz cigit,s folytattam ahol abbahagytam.(Itt megjegyzem:Bella böjtös tábora még most is hat)  Volt,hogy főpróba hétre esett a böjt kezdete,olyan feszült és ingerlékeny voltam(Ördög és a Jóisten),hogy elment a hangom a bemutató előtt egy nappal.A fotós próbát végig fütyültem,szöveg helyett.Másnap infúzióban kaptam a kálciumot szteroiddal.Délben felhívott a rendező (Deák Tamás),hogy mi van.Viccesen mondtam:hangom még nincs,de már nőnek a melleim a sok szteroidtól.Az előadás aztán lement,egy oktávval lejjebb énekeltem, a biztonság kedvéért mikroport is volt rajtam,de a második felvonásban, a paraszt szerepemben kifejezetten jót tett a rekedt hang a figurának.Miattam még csak egyszer maradt el előadás betegség miatt.Eltörtem a kezem(erről majd máskor)Szóval most nem kísérletezek,módjával iszom és dohányzom a bemutatóig.De utána böjt.Április 6.-ig. Nagypénteken van a következő bemutatóm.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr484174124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása