HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Márc. 13.

2012.03.13. 23:16 St.B.50

...Hogy Mi Az A Majomtőr... című előadást néztem este a Szkénében.Kövesdi László monodrámája,vagy ahogy Ő fogalmaz,portréjáték,nagy hatással volt rám.Csodálatos előadás,fokozhatatlan jelzőkkel.Laci Önmagát,Kassákot,Csontváryt gyúrta egy előadássá.Esemény volt a javából.A közönséget monodrámában lekötni csak sokat megélt,tapasztalt,jó színész tudja.Laci ilyen.Wittek Béla zenéje is érzékenyen segítette az előadást.Ajánlom szívből mindenkinek.Persze kihasználtam az alkalmat és megnéztem az átalakított színházat is.Gyönyörű lett az is.Az előadáson találkoztam Vida Zoli apukájával(úgy emlékszem László)egykori Egyiptomi kultúr attasénkkal.Az Andaxínházzal voltunk Kairóban a 90-es évek elején egy fesztiválon,onnan az ismeretség,a fiát, aki technikus a színházba,később ismertem meg.Szóval Kairóban kellékesnek gondoltak,mert én rohangáltam a reptérre az elkallódott díszleteink miatt.Aztán az előadás után nagyon komoly elismerést kaptam tőlük egy üveg pia kíséretében.Emlékezetes fesztivál volt. Ma Énekes madár próbánk is volt.Én mindent meg fogok tenni,hogy az is emlékezetes esemény lehessen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr114315327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása