HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Márc. 28.

2012.03.28. 22:40 St.B.50

Tíztől Énekes madár próba.Este Gyenge vagyok előadás.Érdekes energiák működtek,hasznos ezeket megfigyelni.Jól ment.Ott volt Solténszky Tibor is(Ő is benne volt 1998-ban a színész 1-et elbíráló bizottságban,Tatai Éva és Schubert Éva volt még,akiktől ezt meg is kaptam),idén Ő válogat a Kazincbarcikai(egykori amatőr) Színházi Fesztiválra.Ma már nemzetközi fesztivál,de azért elsősorban amatőr.Húsz évvel ez előtt voltam ott utoljára a fesztiválon.Szívesen részt vennék rajta most is.Élnek ott ismerősök,barátok.Jó volna egyet nosztalgiázni.Nekem az amatőr besorolással nincs már bajom.Alternatívként még kikértem magamnak,de ma már büszke vagyok rá.Egyébként sem szeretem a rosszul értelmezett "profizmust". Cziczó Attila színháza felvállaltan amatőr színház,néha profi előadókkal.Könnyebb is így elviselnem a kőszínházak esetlegesen adódó viszontagságait.Talán ezért is van,hogy nagyon ritkán panaszkodom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr354346846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása