HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Ápr. 15.

2012.04.15. 21:38 St.B.50

Az öcsémmel,Attilával, találkoztam,és egy nagyon jót dumáltunk,rég volt rá lehetőség.Ezt csak az értheti akinek van tesója,és minimum 30 felett van.Hát mi mingyá 50.....Na jó ezt kifejtem jobban.Szóval ritkán lehet egy olyan emberrel jót beszélgetni aki mindent tud rólad,és te is róla. Nem nagyon lehet kamuzni egymásnak.Általában azt szeretjük ha a másik fél csak a jót látja bennünk.Azért volt jó ez a mai beszélgetés mert mind ketten tisztában vagyunk a saját, és a másik hibáival is,de most mindketten elfogadtuk azokat,és jó passzban voltunk.És szerencsére  erényünk is van bőven.Ezt nem teszem zárójelbe,bár először erre gondoltam.De szerencsére mind a ketten jó emberek vagyunk.Ezt meg az nem értheti aki nem ilyen.(de ilyenek biztosan nem is olvassák ezt) Ma még fontos megemlítenem,hogy Nellivel és Endrével,a szomszédokkal összehasonlítottunk két rosét a gangon(itt lehet cigizni) és jót dumáltunk is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr1004449322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása