HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Jul. 01.

2012.08.03. 02:39 St.B.50

Reggel elmentem és úsztam egyet a tengerben.Laci a Malibu bár pincére már napközben az utcán rám dudált,mély nyomot hagyhattam benne tegnap este.Két tündéri kis csajszi van a panzióban,együtt jöttünk a busszal.Segítettem nekik felvinni egy "óriási" görögdinnyét a szobájukba.Nem bírtak vele,és azt mondták,végre egy férfi.Örültem,hogy nem bácsi.Egyébként nagyon szép helyen vagyok,óriási hegyek jobbra, és balra a tenger,a teraszomról nézve.Délután beültem egy gyrosra egy tavernába,én görögül rendeltem,de a görög pincér magyarul válaszolt.Sok itt a magyar turista,mindenhol van magyar étlap is.És ma megismerkedtem Beával is,ő a terasz szomszéd,az anyukájával nyaralnak.Bea utálja az Ukránokat(mondtam,hogy az Ukránoknak szurkoltam az egyik ebé meccsen),mert legyilkolták a kóbor állatokat.Nagy állat védő.Itt is rengeteg kóbor kutya van,de ezek nagyon barátságosak,talán nem is tudnak ugatni.Este mentem meccset nézni,a tegnapi haverek is megjöttek.A döntő után elvittek a szállásukra. Kilencen ültünk,préselődtünk be egy puccos volvo dzsipbe. Kecskét főztek bográcsban.Öt család,sok gyerek,szorgos feleségek.Mindíg együtt nyaralnak.Sok pálinkás jó este volt hajnalig.Alig találtam haza,még jó,hogy ott volt a tenger tájékozódási pontnak.De a kulcsomat elhagytam valahol.Szerencsére a folyosón volt egy ablak amin bemásztam a szomszéd teraszára(ez a másik szomszédomJudit)és onnan haza.A terasz ajtóm nyitva volt,az ajtó meg belülről nyitható.Ja és nappal vettem egy pólót és egy fürdőgatyát akciósan.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr444693313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása