HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Szept. 10.

2012.09.11. 02:00 St.B.50

Akartam menni úszni,de elügyintézkedtem az időt.Viszont tanultam a G14 szövegeit.A  T.M.H.. már megvan.Este próba T.M.H. díszletben.Magamra hagyatkozhatok csak,nem először.A rendezönk is már a következö előadásán gondolkodik.Nagy disznóság,de nem csalódtam.Még mindig benne van a pakliban,hogy kiszálok.Nincs kedvem megrendezni helyette.Persze ami ebből lesz az is érdekes tapasztalat lehet számomra.Próba után elmentem Koltai Tamás színházi szakíró hetvenedik meglepetés szülinapi partijára.Anikó a felesége mondta,hogy vigyünk egy idézetet neki az írásaiból.Én egy üdvözlő kártyára ezt írtam:  "...Ebből a szempontból (is) kiemelkedik Stubnya Béla a pincér szerepében:hiánytalan típus és karakter..."  (Bertolt Brecht:Dobszó az éjszakában   Budaörsi Játékszín   Éless Béla rendezése) Az írás az ÉS-ben jelent meg 2000-ben. Amikor éppen önbizalom vesztésben vagyok,kapaszkodót jelentenek ezek a szavak.Büszke vagyok rá.Soha nem köszöntem meg Tamásnak,pedig sokszor találkoztunk és beszélgettünk.Nem akartam,hogy smúzolásnak tűnjék,ez távol áll tőlem nagyon.Nincs több kritikus akinek a bulijára elmennék,ha csak ő nem hív meg.Szóval kihasználtam ezt a rendkívüli alkalmat,hogy megköszönjem a 13 évvel ezelőtti, nekem fontos kritikát.Ő természetesen már nem emlékezett rá.Egyébként sok kedves ismerőssel is találkoztam,Cserje,Martin.Csak a legkedvesebbeket említve.Örülök,hogy ott voltam,kellemes buli volt.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr204767728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása