HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Okt. 11.

2012.10.11. 19:17 St.B.50

Mára találkozót beszéltünk meg Makay Ágival.Ő Amerikában él már vagy húsz éve.Közös ebéd lett volna,de mégse jött össze.Orosz Helga barátnője.  Most Helgáék esküvője miatt repült ide.Helga engem is meghívott,de mondtam neki,hogy nekem aznap bemutatóm van.Csak Mágnessel való beszélgetés után,közben, jöttem rá,hogy ez az Ő életükben mennyire fontos dolog.Én csak a bemutatómra tudtam gondolni.Természetesen bemutató,és egy kis buli után én is elmegyek.Számomra is fontos ember Helga.Sokat játszottunk együtt,és Budaörsöt is neki köszönhetem.Ő ajánlott be Éless Bélának 99-ben.Ágnes,Mágnes, Györffy Zsolt osztálytársa volt a Madách gimiben.Én egy buliról ismerem,ahová Zsolt, az én álltalános iskolai osztálytársam, hívott meg.Emlékszem, vagy harminc éve, az öcsémtől kaptam egy kétszemélyre szóló vacsorát születésnapomra a Novotelbe.Ő ott dolgozott akkor.Ágit vittem magammal.Nagyon csinos volt,én pedig egy előző napi ünneplés miatt rettenetes állapotban.Alig tudtam enni a különleges vacsorából,Csiga,meg minden.De az öcsém szinpatikus lett neki...Ma felhívott Csák Gyuri is,felkért egy keddi beugrásra.Az ÚR hangját kellett volna adnom egy felolvasó előadáson vidéken.De olvasó próbám van aznap Budaörsön.Sajnálom,de nem mondhatok le egy olvasópróbát sem.Remélem máskor is gondol rám a Gyuri.És nyertem a Skandináv lottón 970 forintot.A nagyrészét Kenóba fektettem.Napközben elkezdtem felfrissíteni az Orfeum szövegeit is.Nagyon távolinak tűnnek.November másodikán lesz újra előadás belőle.,Milyen érdekes összefüggés.Ma Madách kétszer merült fel:Ági és Gyuri kapcsán...

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr604833469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása