HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Febr.07.

2012.02.07. 21:00 St.B.50

Délelőtt csináltunk két koreográfiát a meséhez,helyes lesz. 3-tól Orfeum próba,korán értem oda,fél háromtól már szövegeztem.Az első felvonás úgy ahogy megvan.Ott is megcsináltuk Kincső vezetésével három dalnak a mozgásait.A végén már mű hisztiztem, de szerencsére senki sem vette komolyan.8 óra próba kettőből,az sok.De hasznos volt,fáradt színész egyébként se hazudik,ahogy szoktuk mondani. Egyébként is TILOS Egyik próbáról a másikra átvinni fáradtságot,ha nem megy nem szabad kettőt párhuzamosan bevállalni.  Na mindegy. Próbák után elmentem,megígértem,Fazakas Júlia kiállítás megnyitójára,pontosabban a végére értem oda.Egy színésznő képei. Szépek a képek.Örülök,hogy erről az oldaláról is megismerhettem...No aztán felugrott hozzám Deák Tamás,hozott egy drága bort és sajtot.Néhány pohárig jót beszélgettünk,de hiába mondtam,hogy reggel próbám van nem tágított.Én is elővettem egy bort meg további sajtokat,és csak beszélt, beszélt,telefonban is ilyen.Fél kettőkor mondtam,hogy elmegyek aludni,ha akar nálam aludhat.Na ez hatott,haza indult.Én azonnal lefeküdtem és elaludtam.Fél háromkor csörgött a telefon,hogy véletlenül az én táskámat vitte haza,és,hogy tegyem be a hűtőbe a husit ami az ő táskájában van.Az én táskám üres volt,nem tűnt fel akkor neki.Egyébként bírom a Tamást,sokat dolgoztunk együtt...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr924076404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása