HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Febr. 27.

2012.02.27. 23:51 St.B.50

Reggel kilenckor hívott Klárika a jelmezesünk,hogy én már kint vagyok e Budaörsön.Mondtam,hogy most indulok.Egy normális főpróbahét kilenctől öltözéssel kezdődik,de minket tényleg csak tízre hívtak,nem voltam most sem elkésve.Mi színpadra is csak most jutottunk fel,nem is gondoltam,hogy öltözhetünk.Egyébként a jelmezek elkészültek,nekem nagyon tetszenek,a színük,formájuk,teli találat.Hála Hadházi Kata tervezőnek és a varrodának,profi munka.És Klárinak is köszi,bár neki még lesz dolga velünk.Pusz.Négyig próbáltunk,én élveztem a kisebb súrlódások ellenére is.Aztán hétig vártam,hogy egy a színházban forgatott klippben benne legyek,de nem sikerült a hosszú mese próba miatt beállni a forgatásra időben,és nekem mennem kellett Orfeum próbára.Ahol jelmezt próbáltunk,és a szomszédok miatt halkan elénekeltük a dalokat.Reméltem,hogy lemegyünk egyben.Szerencsémre Tibor elhozott kocsival,így tízkor már az Ellátóban ülhettem,és két sör mellett végigvettem magamban mindkét darab szövegeit.Hát ilyen volt ez a mai nap. Áldás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr834218827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása