HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Ápr. 10.

2012.04.10. 23:03 St.B.50

Reumatológus,aztán fizikoterápia,ez mostantól minden nap.Aztán este a Fogasházban egy akció.Fura hangulatban voltam.Igazából jó volt csinálni,sokkal hosszabb is lehetett volna.Most fél óra volt.Semmi izgalom sincs már bennem ezek előtt,és csak közben jött meg a kedvem is.Ez baj,de ez van.Valószínűleg a tétnélküliség is okozza.De azért az akció vége megérintett engem is.Amikor leégettünk egy színházi makettet,elérzékenyültem.A nézőknek is tetszett,a külföldiek lepődtek meg igazán,ők egy kocsmatérben nem számíthattak ilyesmire.Egyébként pedig ez a legnagyobb színjátszás,hagyni,hogy mi történik veled egy sokat játszott,próbált helyzetben.Valószínűleg hiteles is voltam.Az biztos,hogy nem játszottam túl a szerepemet.Megjegyzem,hogy az ideológiát Deák Tamás gyártotta az akcióhoz,amihez már évek óta semmi közöm.Ennek az akciónak is a forma világa áll közel hozzám,ami egyébként is az én találmányom,az én köreimben.Most is egy sokat próbált színész csapat voltunk:Unimó,Pintyő,Deák,Robin,Felhő,Én,és a "kis csaj" Thália is, már sokadszor, szépen beépült az akcióba.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr624382031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása