HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Ápr. 28.

2012.04.29. 01:52 St.B.50

Kicsit fáradtan értem ma haza,azt hittem meg sem írom ma a naplót...Bringával mentem ma Budaörsre.Kilenctől próbáltunk Felhővel.Tizenegytől Mumus.Jól ment az előadás,köszönhetjük Páder Petra 50 fős rajongó táborának is,akik egyenesen Sopronból jöttek miatta.Köszönjük Petra.Unimónak is nagy sikere volt,különösen jól vették a szülők.Persze a gyerekek is.Azután söröztem.Elcsábultam,tudtam,hogy este Makbett előadásom van,és, hogy előadás előtt nem szeretek,és nem is szoktam, inni.De sok idő volt még,és nem vittem túlzásba.Nem szeretem magam ilyenkor.Persze a sör nem befolyásolta az előadást,sőt az előadás előtti diák beavatást sem,amit akkor tudtam meg,hogy nekem kell csinálni.Ezt Gyöngyi,az egyik szervezőnk találta ki,(mármint a beavatást gimnazistáknak Makbett előtt)Egyébként fontos és sikeres.Az előadás is jól ment.Illés Dani is megkapta a színész egyet.Jó is volt.Az én barátaim is kiemelték.Pontosabban,az unokahugom fiának,Krisztiánnak a barátnője....Az alkoholról:Én elsősorban a szabad időmet töltöm ivással,munka közben tilos.Vannak kollégák akik azt hiszik,hogy segíti őket a pia.Engem gátol abban,hogy tanuljak előadás közben,és hogy megélhessem a történéseket.Huszonöt éve csinálok színházat,minden,vagy, majdnem minden megtörtént már velem is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr744478723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása