HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Ápr. 29.

2012.04.29. 22:49 St.B.50

Ma a tervezett kirándulás Pomáz,Kő-hegy.Én szerveztem,nosztalgiából.Réges régen(30 -35 éve) gyakran kirándultunk ide a haverokkal. Kilenc órás találkozó volt megbeszélve.Én kilenc előtt ott voltam a Batthyány téren,és mivel kilenc után még senki nem volt ott,eldöntöttem,hogy egyedül is megcsinálom a tervezett túrát.Arra is gondoltam,hogy nincsenek is barátaim.De ez nem volt lesújtó számomra,inkább csak konstatáltam a tényt.Beláttam,hogy én tehetek róla,és beletörődtem....Folyt. köv...Na aztán lementem a HÉV-hez,és ott várt Kati,Móni,Réka és Matyi.Megjött Zsolt és Erika is.Elindultunk.Útközben csatlakozott még Ivett és Kristóf.Jó hangulatban utaztunk Pomáz felé.Pomázon várt ránk Gabi,Luca,Attila és a Leva.Elindultunk a hegy felé.A hangulat töretlen,ezt némi sör is segítette.Gabi nem is tudta,hogy hegyet is kell másznia,aggódott a papucsáért.Szerencsére bírta mindenki,és a papucsok is.A csúcson a menedékház is barátságos,és tényleg volt házi sör is.A barna még hideg is volt.Két óra ejtőzés után indultunk tovább Szentendre felé.Ott lett vége a túrának.Jó volt.Attila és Feri voltak a régi csapatban is,akkor az másról szólt.Most egy kellemes kiránduláson vagyunk túl a nyárias április végén.Attilával,Gabival,Lucával és Ferivel még levezettünk a Sercli teraszán.Luca fotózott.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr704480040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása