HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Jun. 03.

2012.07.24. 23:03 St.B.50

Ma is futással kezdtem.A szigeten láttam,hogy ma Európai sport és egészség nap van.Én véletlenül komolyan vettem.Másodszorra akartam ma megnézni,hogy most mennyi idő alatt futottam le a kört,de most is elfelejtettem a végén megnézni az órát.Délután találkoztam Páliékkal a sörfesztiválon.Most is megállapítottam,hogy én a sört hidegen és buborékosan szeretem,de ezek a házi sörök nem ilyenek.Aztán itthon lepcsákát csináltam,de túl liszteztem,azért jó volt így is.Ja és tegnap leadta a királyi tv a Friss levegő című filmet,amiben én is szerepeltem.A film a legjobb elsőfilmes díjat kapta a szemlén néhány éve.Kocsis Ági a rendező szerencsére ragaszkodik hozzám,már a felvételi filmjében is játszottam.Akkor Szemerédi Virág(sajnos azóta elhunyt,nyugodjon békében)Thuróczi Szabolcs és én játszottunk,és felvették Ágit.Ritka az ilyen aki nem felejt el később.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr254676183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása