HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Jun. 11.

2012.07.31. 00:21 St.B.50

A tegnapi buli után reggel negyed kilenckor csörgött a telefon.Horváth Helén Sára festőművész barátnőm hívott és kért fel,hogy a következő kiállítását én nyissam meg.Már vagy egy éve nem találkoztunk.Nagy megtiszteltetés,hogy rám gondolt.Ilyen meglepő,és megtisztelő felkérést Kerényi Miklós Gábortól kaptam néhány éve.Ő az anyukája temetésére kért tőlem beszédet.Kerényiné Kéri Margit volt a mamája,az én ének tanárnőm,és valóban nagyon szerettük egymást.Gábor még azt is felajánlotta,hogy dramatizálja,vagy megrendezi a beszédemet,de persze nem éltem vele.Papír nélkül is tudtam beszélni egy olyan emberről akit nagyon szerettem.Nyugodjon Békében!Most egy élő szerettemet kell méltatnom,könnyű dolgom lesz.Holnap meg kezdődik a Nőm,Nejem,Csajom  forgatása számomra.Én még Rózsaszín fejlövés munkacímmel kaptam meg a könyvet.Ja és az új szolgáltató beszerelte a tévé,net,és telefon vonalat is.És a szerelő látott az Intim fejlövésben.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr954687827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása