HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Okt. 15.

2012.10.15. 23:57 St.B.50

A whiskey bontatlanul megvan,üzentem is a Helgának.Ha kéne visszaadhatom.De készülök az esti Gabriella tizennégyszer előadásra.Ma jónak kell lenni.Jönnek igazi nézők,nem ismerősök,kötelezőből.Én őket szeretem,akik érdeklődnek egy előadás után,kötelezettség nélkül.Egyébként emiatt se hívok már nézőket előadásomra,csak informálom őket,hogy van.Rákészültünk,megcsináltuk.Jó előadás volt.Szerettük játszani.És ezt a nézők is levették.Hazafelé a Blahán Gratuláltak is.Két civil néző,akik ott voltak.Ez nagyon jól esett,de zavarba is hoztak.Megköszöntem,de elfelejtettem mondani,hogy nézzenek tőlünk mást is.Remélem,maguktól is így gondolják.Még az előadás előtt,közben,után,sikerült Attilával is lerendeznünk a konfliktust,a nézőkkel való viszonyban.De most a lényeg,hogy jól érzem magam.És remélem Ő is.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr504851090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása