HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Okt. 21.

2012.10.21. 17:05 St.B.50

Reggel kilencre mentem Budaörsre Tengerkék Kutyus próbára és előadásra.Bringával mentem,szép időt mondtak mára.A többiek is pontosak voltak.Kicsit aggasztott,hogy előtte nem próbáltuk ezt a fél éve nem játszott előadást.Kicsit rigolyás is voltam emiatt.De megnyugtatott a többiek felkészültsége vagy emlékezőtehetsége.Nekem átkellett néznem a szövegeimet tegnap.Az előadás is rendben lement.Én már a próbát is élveztem.Büszke vagyok a csapatra,és ebbe természetesen a műszakot is beleértem.Természetesen a mester,a rendező,Urbán Gyula is  ott volt.A vezetőség is bízott bennünk az irodában,hogy nem írtak ki külön próbákat.Aztán hazabringáztam a gyönyörű napsütésben.Ma felhívott Cseke Szabi böjtöstárs,hogy mi lesz az 50. szülinapi bulival,mert többen érdeklődnek utána.Nem tervezek nagy bulit.Ez a blog írás és az ötvenes haverok bulijai kielégítenek.Volt benne hetvenes is.De még messze van November 22.-e.Úgy terveztem,hogy több napot is pia nélkül töltök,de ittam két sört a Mister teraszán.Megnyugtatásul vittem magammal,és olvasgattam is a szövegeimet.Ember tervez...Aztán ez most így is jó.Azért írok ennyit az italozási szokásaimról,mert bevallom,hogy én egy olyan alkoholista vagyok,aki ezt felvállalja,és tudja,hogy a munka és a sport ami tartja a gyeplőt,hogy ne szaladjon el velem a ló.És ezt a munkaadóimnak,akik esetleg nem is tudják,vagy nem foglalkoznak vele.Köszönöm.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr854861331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása