HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Ápr. 18.

2012.04.18. 23:56 St.B.50

Fizikoterápia,piacozás.Felraktam egy levest főni,közben elmentem futni a Szigetre.Megint rájöttem,hogy jobban jártam volna,ha elmegyek egy jobb étterembe levest enni.De hát a főzés öröme.Aztán sport este,vízilabda,hoki,BL,folyamatosan váltogattam a csatornákat.A BL-t csak neten tudtam nézni.Azért a leves sem lett rossz.Március 28.-án játszottam legutóbb,illetve,a Tamás akciójában vettem részt Április 10.-én.Ez hosszú szünetnek számít.Kíváncsian várom a szombati előadásunkat Bugyiban.Itt játsszuk a" Gyenge vagyok"- at".Amikor ilyen sok időm van gyakran elgondolkodom a színházban elfoglalt helyemről.Persze sokszor meg is kérdőjelezem azt.Most egy tv műsor is segített megerősíteni abban,hogy jól vagyok.Ebből a műsorból kiderült,milyen borzasztó lehet annak aki elsősorban sztár akar lenni,esetleg celeb,de ez a világ nem fogadja be.Amikor józanul(és most nem az alkoholra gondolok) tudok gondolkodni,egyszerűen csak színész akarok lenni.Még akkor is,ha ezt nem sokan nézik,de akik igen,és kellően érzékenyek,azoknak örömet szerezni.Én nem vagyok Őstehetség,de megtanultam kihozni magamból a maximumot,ami minden emberben benne van,csak a saját szakmáját kell megtanulnia,és azt gyakorolni.Én pedig színész vagyok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr624460147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása