HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Jun. 04.

2012.07.24. 23:37 St.B.50

Szecska.Tökölés a vonalas telefon lemondásáról,emlékek.Szóval emlékek:Nyolcvanötben kötöttem egy eltartási szerződést a Murányi utcában(Murányi 55).A néni nyolc hónap után meghalt(nyugodjon békében).egy évnek kellett volna eltelnie.Nem lettem jogosult a lakásra.Akkoriban egyedülállóként nem kaphattam fürdőszobás 55 négyzetméteres tanácsi lakást.Én két évig mégis húztam(sok buli volt akkoriban nálam)Egy ügyvéd segítségével,akit az első útba eső ügyvédi irodában találtam.Minden pénzem rá ment.Aztán két év múlva beállított egy bicebóca fiú idős anyukájával,hogy kiutalták nekik a lakást.Kértem tőlük egy hetet,hogy kiköltözzek.Nézhettem szükséglakásokat,szoba,konyha,wc a folyosón,fürdőszoba nincs.Viszont akkoriban senkit se tettek utcára..Találtam egyet a Wesselényi utcában.26 négyzetméter.A kamrából kialakítottam a fürdőszobát,pénz nélkül,barátok segítségével.Gondoltam átmenetileg jó lesz.Ez is több mint a semmi.Azóta is itt lakom,25 éve.Átmenetileg.2002-ben sikerült úgy felújítanom,hogy ma már otthonosan érzem magam benne.Az előző lakásban volt telefon,ezt a nevemre irathattam,és áthozhattam ide.A lakók azt hitték,hogy valami fontos ember vagyok,mert akkoriban volt aki évek óta várt a telefonra.Ez a ragaszkodás oka a vonalas telefonhoz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr124676223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása