HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Okt. 16.

2012.10.16. 20:22 St.B.50

Mindíg úgy érzem,hogy egyfajta megcsalás, a régi bemutatókkal szemben,egy új olvasó próba.De ma is ez volt.Háromtól Budaörsön  Caragiale:Viharos éjszaka olvasópróba.Nae Inpingescut fogom játszani.Jó szerep.Gáspár Sándor a főszereplő,és a partnere lehetek.Egy tízoldalas kettősünkkel indul az előadás.Kiváncsian várom,milyen lesz Csámpival játszani.Az előadást Suba rendezi.(Édesapám öngyilkos lett.Az öcsém találta meg.Ő zárta el a gázcsapot,szellőztetett,és elment pingpong edzésre.Kis gyerekek voltunk.Én később értem haza.Én értesítettem az anyámat, aki a közelben dolgozott.Emlékszem,hogy annyit mondtam neki,tizenkét évesen,azt hiszem meghalt az apu.Ez volt a fő ok,amiért elvállaltam a"Gyenge vagyok" előadásunkat.Az öngyilkos apám miatt.Pintér Béla egyszer azt mondta nekem,hogy predesztinálva vagyok az öngyilkosságra.De Istenhitem,és Béla jövendölése is elrettent ettől.Hogy ez miért pont most jutott eszembe?.......)Na most még átnézem a holnapi"Gyenge vagyok" szövegeimet.És átolvasom a Viharos éjszakát is.Ma Subáék olvasták,Bognár Róbert fordítóval.Holnap visszaolvassuk délelőtt.Na meg mindjárt kezdődik a Magyar-Török  VB selejtező.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr234852844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása