HTML

2012 Böjt után 50-felé

Idén 50 éves leszek,voltam egy böjtös táborban,tettem magamnak fogadalmakat,terveket erre az évre.Szeretném napló szerűen közzé tenni a gondolataimat napi rendszerességgel.

Friss topikok

  • Cziczó Attila: pia, kaja, színház. böjti menü. (és a 15. előadás volt!) (2012.01.12. 08:27) 2012 Jan. 11.
  • St.B.50: @pályaudvarrendező: Persze miért ne,egyébként felbontottam egy üveg bort is,úszni akart a halacska... (2012.01.11. 22:47) 2012 Jan. 09.

Címkék

2012 Okt. 26.

2012.10.28. 16:41 St.B.50

Tíztől Viharos Éjszaka próba Budaörsön.Kettőig próbáltunk.A vége felé megint vettünk Csámpival egy kettőst.Suba instrukciói alapján,és Csámpi is nagyon komolyan veszi a munkát,ez is jó irányba került.Suba az egyik szünetben azt kérte tőlem,hogy szeretné látni a valódi koromat is a színpadon.Az 50 éves Stubnya Bélát.Ilyet még nem kért tőlem.(De szerintem minden előadásban benne van,sajnálom,hogy nem látszik.)De beismerem,hogy az elején nem tudok olyan önbizalommal próbálni nála,ami ehez elengedhetetlen.Meg kéne néznie a G14.ben,vagy a Hitleresben,vagy az Orfeumjátékban.De talán az sem baj,ha fiatalnak látja a lelkemet.Na aztán izgatottan haza.Gyakorlatilag amióta megkaptam az sms-t,hogy felkérnek egy lánykéréshez,be vagyok tójva.Pedig nagy rutinom van mímesként mindenféle rendezvényben.De itt, mint ceremóniamesterként esküvőkön,nem szabad hibázni.Nagy a felelőség.Csodálatosan sikerült ez is.Fél hatra mentem a Bazilikához a kávézóba. A Montmartre-ban kedvesen fogadtak..Szerencsére jó idő volt,az évszakhoz képest.Nyitva volt a fűtött terasz.Megbeszéltük,hogy melyik asztalhoz ültessék a hat fős társaságot..Átöltözhettem,és sminkelhettem az egyik személyzeti helyiségben.Klasszikus,fehér arc,frakk,kemény kalap,fehér kesztyű.Hat előtt még bementem a kávézóba,nézők előtt bemelegíteni és tesztelni magam.Aztán kiálltam a Bazilika elé utcázni.Szerencsére voltak túristák,akik értékelték a produkciót.Nagyon jól esett játszani nekem is.És még némi pénzt is dobtak a kalapomba.A megbeszélés szerint,kis idő elteltével megérkeztek a felkérők.A lány, gyanútlanul, dobott is némi pénzt a kalapomba.,Aztán mentek a kávézó felé,ahová a terv szerint beültek egy italra.Én láttam őket messziről utcázás közben.Megvártam amíg megkapják az italokat és elkezdenek beszélgetni.Kis idő múlva arra utcáztam magam a terasz elé.De először csak a járókelőket szórakoztattam.Aztán vettem észre a teraszon ülőket.Bejátszottam magam a kávézóba.És más vendégekkel is foglalkoztam.Végül robotozás közben eljutottam a fiúhoz,akit kivittem a terasz elé egy kis játékra.Kihívtuk magunk mellé a barátnőjét is.Volt persze B verzió is a tarsolyomban,arra az esetre,ha a lánynak nincs kedve szerepelni,de fantasztikus partnerek voltak.Eljátszottam velük egy klasszikus etűdöt,amiben össze boronálok egy fiút és egy lányt.(Ezt Paseczky Zsolt barátom,mímes társam csinálta szenzációsan.Nyugodjon békében.)A megbeszélés az volt,hogy az etűd végén jelzem a fiúnak,hogy most kérje meg a lány kezét.Megtörtént.Csodálatos,megható pillanatok következtek.A lány mit sem selytett az egészből.Csináltunk egy közös fotót, és diszkréten visszamentem utcázni.Megemésztették még a kellemes,és meglepő történést.Aztán elhaladtak mellettem a téren.Meghatódottan integettek.A szervező apuka pedig diszkréten átadta az előre megbeszélt honoráriumomat.És ez sem volt mellékes.Aztán hazafelé kiültem egy új Cinema kocsma teraszára a körúton,és önelégülten ittam két pénteki akciós  Ászok sört.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stb50.blog.hu/api/trackback/id/tr884874979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása